onecriter Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Tjenare, Nu har jag ett cheat som heter Royal hack. (spelare CSS) När jag trycker på cheatet så kommer det upp. Men så fort jag går in på någon server så stängs cheatet ner sig själv. Det är inte mitt virus skydd som krånglar, har provat med andra cheats o händer samma sak. Om detta förklarar nått så står det något sånt här i consolen med när jag kommer in "cheat can not be used if the server are not sv_cheats1" Men det funkar för andra på samma server. Om detta har hänt er så snälla hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Lär dig spela utan fusk, fusk är patetiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Kanske är detected? jag vet inte, sluta spela med fusk så kommer du inte behöva oroa dig för sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
onecriter Skrivet 20 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 det stängs ner så fort jag trycker på css. (ska köra på inte vac secure) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 det stängs ner så fort jag trycker på css. (ska köra på inte vac secure)Oftast virus, eller så funkar det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Men jag tror det har funkat för han förut, lät som det i inlägget och, min kompis Charlie andvände "royal hack" var ganska jobbigt när han satte på det under en 1on1 eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Men jag tror det har funkat för han förut, lät som det i inlägget och, min kompis Charlie andvände "royal hack" var ganska jobbigt när han satte på det under en 1on1 eller liknande.Fusk brukar funka en viss tid sen lägger det av, och då kan det vara virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg