Easton Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Så var det ja. Finns ju även en arm i en bana, och en kropp i en annan. I WaW har jag läst på COD wikia :D Finns en arm på Verruckt, en kropp på Shi No Numa, en hand på Der Riese och en kropp på Der Riese ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 (redigerat) Finns det ingen "story" om handen på Der Riese, vid strömbrytaren? Redigerat 1 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 (redigerat) Aså är allt det här snacket om flickan en riktig historia? Eller är det COD historia? Redigerat 2 December 2010 av HipHopmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Aså är allt det här snacket om flickan en riktig historia? Eller är det COD historia?Bara en historia i spelet. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Aså är allt det här snacket om flickan en riktig historia? Eller är det COD historia?Bara en historia i spelet. :D Okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Aså är allt det här snacket om flickan en riktig historia? Eller är det COD historia? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 27 September 2011 Rapport Dela Skrivet 27 September 2011 klarade mej till rond 9 solo på kino der toten, online hann jag till rond 15 men kunde ha tagit mej längre om nt min kompis hade bestämt sej för att starta igång nåt på skype så att black ops krashade och slutade att funka så att jag fick starta om datorn... >:C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 36. Slå det!41 SLÅ DET (kino der toten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg