Proccito Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Mitt Gun Game finns inte inte i Playlisten så jag kan köra det Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 du får gå in på wager match och välja där om det inte finns vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Hatar Treyarch Fanns inte där heller -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 sorry jag vet itne då :( har du startat om ps3an, kanske är det nån challenge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Mitt Gun Game finns inte inte i Playlisten så jag kan köra det Vad ska jag göra? Vad kör du på? pc, eller konsoll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Mitt Gun Game finns inte inte i Playlisten så jag kan köra det Vad ska jag göra? Vad kör du på? pc, eller konsoll? han e ps3 är jag 99% på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Mitt Gun Game finns inte inte i Playlisten så jag kan köra det Vad ska jag göra? Vad kör du på? pc, eller konsoll? han e ps3 är jag 99% på och jag är 100% säker på att jag kör PS3 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Wager Match > Välj hur mycket du ska satsa (Du kan välja att bara satsa 10) > Sen väljer du Gungame Det borde vara där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Som 360xbox säger så är den inte i den "normala" playlisten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 ok då vet jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg