Guggo Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Har precis börjat lira Black Ops, är det någon som har förslag på i vilken ordning man borde köpa saker för sina CoD-poäng? Har precist låst upp Enfield. Eller som vet en hemsida som förklarar detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Har precis börjat lira Black Ops, är det någon som har förslag på i vilken ordning man borde köpa saker för sina CoD-poäng? Har precist låst upp Enfield. Eller som vet en hemsida som förklarar detta! skulle tagit m16 med supressor, verkar nice.. sen finns ju alla equipment, perk, nade, och sånt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Ghost perk borde du låsa upp och få Pro på så snabbt som möjligt, är EXTREMT bra att ha. Sen vet jag inte dom andra perk'sen, där väljer du vad du gillar mest. På vapen så kan jag inte säga, men jag har själv Famas med Red Dot. Säger samma med Secondary. Granater så rekommenderar jag verkligen Semtex, för vanlig frag tycker jag är ganska värdelös. Secondary grenade så tycker jag du borde låsa upp något som inte fanns i Mw2 (om du har kört det) bara för att pröva något nytt. Equipment vet jag inte, men där kan det också vara kul att pröva nya saker. Om du vill spara så du har mycket points så köp inte Facepaints och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Jag rekommenderar Galil, med extended ammo. Sen om du prestigar, köp upp alla pengar, typ emblems och liknande, då pengarna försvinner om man prestigar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Köp Famas med Supressor och Ak47u med Grip, lätt de bästa vapnen i låg lvl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Tack tack! Skall försöka låsa upp det här snarast! Tar gärna emot fler förslag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Enfield var ett bra val. Den med RedDot är otroligt bra. Första perksen att låsa upp borde nog vara: Hardline, Sleight of Hand och Hacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 (redigerat) Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand) Redigerat 22 November 2010 av 3FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand)För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand)För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den. får man fråga vad man gör dom man får hacker pro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand) För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den. får man fråga vad man gör dom man får hacker pro? Man kan booty-trap'a fiendes care package, claymores... all equipment trorja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand) För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den. får man fråga vad man gör dom man får hacker pro? Man kan booty-trap'a fiendes care package, claymores... all equipment trorja. har ingen aning om vad det betyder, men ska bli kul att få använda det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg