Hoppa till innehåll

Black Ops- Unlocks

Guggo

Rekommendera inlägg

Har precis börjat lira Black Ops, är det någon som har förslag på i vilken ordning man borde köpa saker för sina CoD-poäng? Har precist låst upp Enfield.

Eller som vet en hemsida som förklarar detta!

skulle tagit m16 med supressor, verkar nice.. sen finns ju alla equipment, perk, nade, och sånt ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ghost perk borde du låsa upp och få Pro på så snabbt som möjligt, är EXTREMT bra att ha.

Sen vet jag inte dom andra perk'sen, där väljer du vad du gillar mest.

På vapen så kan jag inte säga, men jag har själv Famas med Red Dot. Säger samma med Secondary.

Granater så rekommenderar jag verkligen Semtex, för vanlig frag tycker jag är ganska värdelös.

Secondary grenade så tycker jag du borde låsa upp något som inte fanns i Mw2 (om du har kört det) bara för att pröva något nytt.

Equipment vet jag inte, men där kan det också vara kul att pröva nya saker.

Om du vill spara så du har mycket points så köp inte Facepaints och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand)

För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den.

får man fråga vad man gör dom man får hacker pro?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är hacker så bra? finns ju bättre att välja.. (och många gånger är 2 attachments bättre än sleight of hand)

För den är väldigt användbar och är riktigt rolig att använda om man har Pro på den.

Man kan booty-trap'a fiendes care package, claymores... all equipment trorja.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan booty-trap'a fiendes care package, claymores... all equipment trorja.

har ingen aning om vad det betyder, men ska bli kul att få använda det ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...