360Xbox Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Black ops Vad behåller man, vad förlorar man? Behåller man sitt emblem, eller försvinner alla emblem och man måste göra en ny och låsa upp allt? Behåller man pengarna? Behåller man sina Facepaints? Osv, osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 (redigerat) Vapen försvinner vad jag vet, emblem och playercardet behåller man. Man behöver nog inte låsa upp alla playmodes igen. Pengarna försvinner. Man tappar även challenges. Redigerat 20 November 2010 av 3FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Fruktansvärt kasst att alla pengar försvinner :/ Dock så ska jag inte prestigea överhuvudtaget, kanske på mitt andra account :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Fruktansvärt kasst att alla pengar försvinner :/ Dock så ska jag inte prestigea överhuvudtaget, kanske på mitt andra account :)Agree, ska nt heller prestiga. Jag behöver bara tre klasser ändåee.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Jag ska prestiga. Jag köper upp allt på emblems och sådant först. Sen så kommer jag de första 20 nivåerna köra med MP5k, sen så kommer jag köra vidare med galilen. Sen kommer jag nog inte prestiga mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Förlorar allt. Tror jag det var.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Vapen försvinner vad jag vet, emblem och playercardet behåller man. Man behöver nog inte låsa upp alla playmodes igen. Pengarna försvinner. Man tappar även challenges.Confirm, det stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg