Miniagge Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 (redigerat) Allå, har ett par in ear hörlurar som jag inte använder längre så tänkte att jag skulle kunna sälja dom här. Har först ett par hörlurar, dom har jävligt bra ljud, köpte dom för ganska mycket pengar för 1 år sen men har aldrig haft användning för dem, bara använt dem ca 3 gånger med min ipod. http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_40977_1.jpg Notera att det där inte är mina, mina är lite snyggare (enligt mig) och har MYCKET bättre kvalitet. Tror inköpspriset var 3-500 kr är dock inte säker. Vill väll ha 1-200kr för dem och notera att dom ALDRIG är använda. Skickas i ett brev eller ett vadderat brev. Går att använda till datorn (Då borde du ha en bärbar eller någon adapter som gör att kabeln blir längre) Ha det bra. Kan även tilläggas att det är en 3mm jack och att den har en mikrofon och en sak som man kan klicka på för att svara osv. Redigerat 21 November 2010 av Miniagge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Allå, har ett par in ear hörlurar som jag inte använder längre så tänkte att jag skulle kunna sälja dom här. Har först ett par hörlurar, dom har jävligt bra ljud, köpte dom för ganska mycket pengar för 1 år sen men har aldrig haft användning för dem, bara använt dem ca 3 gånger med min ipod. Notera att det där inte är mina, mina är lite snyggare (enligt mig) och har MYCKET bättre kvalitet. Tror inköpspriset var 3-500 kr är dock inte säker. Vill väll ha 1-200kr för dem och notera att dom ALDRIG är använda. Skickas i ett brev eller ett vadderat brev. Går att använda till datorn (Då borde du ha en bärbar eller någon adapter som gör att kabeln blir längre) Ha det bra. Kan även tilläggas att det är en 3mm jack och att den har en mikrofon och en sak som man kan klicka på för att svara osv. fail. Sedan så finns det ett köp och sälj forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 21 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Allå, har ett par in ear hörlurar som jag inte använder längre så tänkte att jag skulle kunna sälja dom här. Har först ett par hörlurar, dom har jävligt bra ljud, köpte dom för ganska mycket pengar för 1 år sen men har aldrig haft användning för dem, bara använt dem ca 3 gånger med min ipod. Notera att det där inte är mina, mina är lite snyggare (enligt mig) och har MYCKET bättre kvalitet. Tror inköpspriset var 3-500 kr är dock inte säker. Vill väll ha 1-200kr för dem och notera att dom ALDRIG är använda. Skickas i ett brev eller ett vadderat brev. Går att använda till datorn (Då borde du ha en bärbar eller någon adapter som gör att kabeln blir längre) Ha det bra. Kan även tilläggas att det är en 3mm jack och att den har en mikrofon och en sak som man kan klicka på för att svara osv. fail. Sedan så finns det ett köp och sälj forum. Haha märkte nyss det, fast dom få gångerna jag använt den så har jag haft dom inne i ca en två låtar. Och jag tyckte dom passa här då dom fungerar utmärkt till en dator men om någon mod är inne så kan dom gärna flytta denna till köp o sälj forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.