Tortilla Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Hej är det någon som vet hur man kopplar datorn till en tv? jag har kopplat datorn till tvn men det är bara en stor blå skärm och upp i högra hörnet står det 16:9 ,så det är mitt problem... har testat att byta upplösning med skärmen på tvn är fortfarande blå så vad ska jag göra? tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 hmm vad för kabel använder du mellan datan och tven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 24 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 en VGA kabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Ska du ha 2 skärmar i kopplade, liksom om det är datorskärmen och TV samtidigt? I såna fall, är det Nvidia kort eller ATI? Redigerat 24 November 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 25 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Ska du ha 2 skärmar i kopplade, liksom om det är datorskärmen och TV samtidigt? I såna fall, är det Nvidia kort eller ATI?nej, ha tv i kopplan bara så att tvn är min "data skärm" om du fattar vad jag menar. har ett ATI kort (XFX Radeon HD5770) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 använd hdmi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 HDMI bästa valet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 HDMI bästa valet om hans tv inte stödjer hdmi, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Men dom flesta familjer har väl en platt tv som är köpt senaste 3-4 åren som alla stödjer HDMI :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Du måste in och pyssla i grafikkontrollpanelen också, att bara koppla ihop gör inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 3 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 fixade det med VGA kabeln men min tv har ett hdmi utag oxå så ska dra och köpa en sån kabel för just nu kan jag bara ha max upplösning 1024 x 768 och det är inte så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.