Hoppa till innehåll

Garrys Mod

Npoti

Rekommendera inlägg

Tjena köpte GM för några dagar sen, men har blivit rätt irriterad på att när jag går in på RP servrar så är det väldigt mkt ERROR i röd text, jag har frågat dom hur jag ska fixa det och dom snackar ngt om PHX3 men jag hittar inte det o jag vet inte hur jag ska fixa de, ngn som har lust att hjälpa mig?... jag har Css och half-life 2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kolla här..asså det som är error är andra props om du vet vad det är men hur man löser det är att man börjar modda sitt gmod väldigt simpelt men var försiktig själv moddade man sönder sitt gmod

för att modda behöver du bara winrar gå in på sidan garrysmod.org säk efter phx sen tanka det sedan öppnas winrar där det står till exempel lua material models och annan schitt då markerar du allt och sedan öppnar C:\Program Files\Steam\steamapps\rasmusrasse_96\garrysmod\garrysmod och översätter dom filerna i mappen hjälper inte detta så adda [email protected] MVH raosmaosen..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, vad jag vet finns inte PHX3 längre, utan nu finns bara PHX som SVN-revisioner.

För att ladda ner senaste versionen av PHX, gå in på denna sida: http://phoenix-storms.svn.sourceforge.net/

Gå sedan längst ner på sidan, tryck på "Download GNU tarball", så laddar du hem senaste revisionen av PHX. Just nu är senaste revisionen 158.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...