kattus Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 (redigerat) Funkar dessa delar (som jag isåfall köper imorrn) fungera med följande delar? Dator: Chassi: Fractal Design Define R2 Processor: INGEN Moderkort: ASUS M4A89GTD PRO/USB3 RAM minne: A-Data 2x2GB (4GB) Graffikkort: ATi Radeon HD5770 1GB Ljudkort: Nåt billigt skit jag fick Hårddiskar: 1. 500GB system 2. 500GB Full med anime 3. 1TB Share, mer anime och annat Fläktar: 2x 120mm insug i fronten Snabba svar önskas! :3 Redigerat 26 November 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Ja, var säker på att moderkortet har rätt BIOS version för processorn först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 (redigerat) Ja, var säker på att moderkortet har rätt BIOS version för processorn först. Hur ska man kolla sånt? :unsure: EDIT Kompatibla processorerSempron, Phenom II X3, Athlon II X2, Phenom II X2, Athlon II X4, Athlon II X3, Phenom II X4 Hittat härBetyder det att det inte kommer funka? :( Redigerat 26 November 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Orkar inte kolla upp det nu, men det kan vara så att moderkortet inte stöder 6 kärnor. Men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Orkar inte kolla upp det nu, men det kan vara så att moderkortet inte stöder 6 kärnor. Men jag är inte säker.Verkar som det.... För att vara på säkra sidan väljer jag en sån här istället: WEBHALLEN.com - AMD Phenom II X4 970 Black Edition 3,5GHz / 8MB / Socket AM3 (Boxed) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 (redigerat) Sådärja! ska hämta det om cirka en halvtimme :) EDIT: Dags att montera ihop :) Redigerat 27 November 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Fungerar utmärkt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.