TheKing Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 [ :unsure: COLOR=yellow]Kan man komma dit?[/color] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 öööh... om du menar om man kan komma dit från pokemon ruby/sapphire.. så, Nej.. det går inte, tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 nä va dåligt en kille i spelet sa att han kom från kanto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag tycker att Ruby är för kort bara för att man inte kan åka till Kanto,Johto :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vet ni hur man kommer till pcidfillog staden på ruby Sapphire?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 På Ruby och Sapphire: Nej. Olyckligtvis. Jag fattar faktiskt inte varför, för det kan man på G/S/C och R/S har ändå bättre grafik och allting, jag fattar inte varför man inte kan komma till Johto och Kanto. På Fire Red och Leaf Green: Nja, Johto vet jag inte, men själva spelet BÖRJAR i Kanto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 VAA!!! Kan man inte komma till Johto eller Konto??? SÅå trist! tycker man borde kunna den. Är ni säkra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Japp.Det är Nintendo som inte hade RÅD med det.Dem har ju inte oändligt med pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Japp.Det är Nintendo som inte hade RÅD med det.Dem har ju inte oändligt med pengar. va? inte råd?kan du förklara det där? hur kan man inte ha RÅD att lägga in jotho och kantho? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det kostar pengar förstår du lille vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 det är väldigt dyrt att köpa utrymme till spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Det kostar pengar förstår du lille vän. jeez vad man var trevlig här då <_< oh well... jag trodde nintendo hade sin kasett med X antal MB i utrymme och kunde sen proppa de fullt med hur mycke dom ville, så länge de inte överskred X antal MB, men har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg