Hoppa till innehåll

Call Of Duty: All Series Montage!


NooBTuBe
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare! Har ett community montage här, jag som har editat. Är inte så jävla grym på edit men det fungerar väl. Det är alla CoD spel, men mest MW2.

 

 

Gjorde det för min lilla "community's skull", har cirka 80 subs nu och ni stödjer mig verkligen om ni subscribar! :)

Laddar upp clips dagligen. Om ni nu skulle sprida länken vidare till någon i Tyskland så fungerar det inte där pågrund av att låten är tydligen inte tillåten i tyskland.

 

Hare gött!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att be om att folk ska subscriba är bara löjligt. Om folk gillar dina videos och vill se mer utav dem kommer de att subba dig av dem själva. Jag själv subbar aldrig någon som är så patetisk att han ber om en subb.

 

Angående videon så var den ovanligt seg och buffrade skit mycket så jag orkade inte kolla på hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag subscribar det jag gillar, och inte bara för att man säger åt en att göra det. Kändes tyvärr inte som den var tillräckligt bra.

Dock är det inte alla mina clips. Som sagt. Det är min community's. Jag frågar er om ni kan subscriba, jag ber er. Inte att ni måste. Liksom gillar man ens videos klart man subscribar då, helt självklart annars känns det som en sub 4 sub. Men vissa gillar ens videoclip os.v. men vet inte att man kan subscriba.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stör mig på att det är svart lite för länge mellan några klipp.

Btw, du säger att det är alla Cod spel ser bara 3 cod spel i filmen.

Inte alla i hela serien läs lite mellan raderna nästa gång. Det svarta är för att få syncet bättre.

 

det står att det är alla cod spel, men mest MW2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt ok, dåligt syncat, fortfarande ser jag flera (och för många) sniperlobbyclips.

Det är inte speciellt bra syncat och det är en hel del svarta saker på sidorna.

Musiken är bra, men, vad ska man säga....? "Härmar" Small Bean med låten, känns på såsätt fel.

 

Dom flesta klipp var ifrån folk i din klan, vilket jag inte bryr mig om eftersom det inte verkar vara många som visste om det. Lite tråkigt med ExoTic-Chaoz "Burst-Mus Feeds" men fortfarande helt ok.

 

5/10 poäng om jag får ge montaget betyg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Helt ok, dåligt syncat, fortfarande ser jag flera (och för många) sniperlobbyclips.

Det är inte speciellt bra syncat och det är en hel del svarta saker på sidorna.

Musiken är bra, men, vad ska man säga....? "Härmar" Small Bean med låten, känns på såsätt fel.

 

Dom flesta klipp var ifrån folk i din klan, vilket jag inte bryr mig om eftersom det inte verkar vara många som visste om det. Lite tråkigt med ExoTic-Chaoz "Burst-Mus Feeds" men fortfarande helt ok.

 

5/10 poäng om jag får ge montaget betyg

 

Burst mus feed? Vad fan menar du med det, jo det är syncat också. Låten är svår att synca med när killfeed om det inte är med sniper. Inget av de var sniperlobby clips.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...