Proccito Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Tjenare Jag kollade förut i spegeln och upptäckte att jag hade svarta prickar på näsan och kinderna Jag undrar nu vad detta är. Dom är inärheten av mina finnar och sånt så kan det ha något med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Pormaskar, har full med sådana på näsan också. Det är inget du behöver oroa dig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Pormaskar, har full med sådana på näsan också. Det är inget du behöver oroa dig för.UTOM ATT DET SER ASÄCKLIGT UT XDDDDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Pormaskar, har full med sådana på näsan också. Det är inget du behöver oroa dig för.UTOM ATT DET SER ASÄCKLIGT UT XDDDDDDDD syns inte så det är ok ;)nä men då vet jag, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Har du aldrig sett en sån förut? Testa klämma en, you'll shit brix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Har du aldrig sett en sån förut? Testa klämma en, you'll shit brix. jag vet men dom var helt släta, när jag rörde dom så kändes dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Tjenare Jag kollade förut i spegeln och upptäckte att jag hade svarta prickar på näsan och kinderna Jag undrar nu vad detta är. Dom är inärheten av mina finnar och sånt så kan det ha något med det att göra? Välkommen till puberteten! Det är pormaskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Ahh pormaskar. :rolleyes: Har också sådana på näsan, fast dem syns inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Ahh pormaskar. :rolleyes: Har också sådana på näsan, fast dem syns inte så mycket. precis upptäckte dom idag när jag kollade på en finne som jag hade på näsan trodde det var något allvarligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Med tiden så kommer det sticka ut så det är lätt att klämma bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Med tiden så kommer det sticka ut så det är lätt att klämma bort. Eller så är man awesome. Jag pressar tills allt tvingas att komma ut xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Med tiden så kommer det sticka ut så det är lätt att klämma bort. Eller så är man awesome. Jag pressar tills allt tvingas att komma ut xD Onödigt med tanke på att pormasken kommer tillbaka efter några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.