Game of Thrones, Dexter, Breaking Bad och Suits.
Följer Du Någon Tv Serie?
Har följt Prisonbreak, Weeds, Lost, Heroes och My Name Is Earl
↗ till inläggetFast Top Gear går väl oftare på BBC Knowlange av någon anledning ;)Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till.
Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass.
Fullständigt fantastiskt.
Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :P
Brukar oftast zappa förbi QI när det är på teve så har aldrig gett det en chans. Gillar inte riktigt "talkshow" grejjen.
Har kollat igenom 3 säsonger av Entourage på 3 dagar. Bra skit! :D
The finder och Hawai five-O eller hur det stavas. Grymma serier!
Hawaii five-O och sen om en vecka eller så blir det att se på Burn Notice igen. :D
Dexter är bra
Börjat kolla på Homeland. Sjukt bra psykologisk thriller-serie från de som låg bakom 24. Den har vissa likheter med 24, men det är mycket mindre fokus på explosioner och action.
↗ till inläggetJag håller inte med dig där.Har sett de första 3 säsongerna några gånger, de brukar ju köra HIMYM i en sorts loop på tv. Lite samma som de gör med Scrubs, skillnaden som jag ser det är att Scrubs faktiskt håller för det.
Det lite tråkiga med HIMYM är att väldigt lite har förändrats efter 6-7 säsonger, Barney kör fortfarande med sina grejer, Ted är fortfarande singel, Marshall och Lily är fortfarande irriterande, man tycker trots allt att mer borde ha hänt under tiden, eller att de "ändrar" på konceptet.
Förr kunde det vara väldigt kul när Barney drog igång sina "legendary"-grejer, men nu är det mest.. "detta igen?". :/
I säsong 1 var Marshall och Lily förlovade, nu är dom föräldrar.
Barney låg runt med alla han kunde och lärde Ted att äktenskap = död. Islutet av säsong 7 friade han till Quinn
Dom jag kan förstå är lika nu som säsong 1, är Ted och Robin. Men Ted letar ju efter kärleken, så han måste väl nästan vara singel.
Ontopic: Följer HIMYM, Top Gear och My Little Pony.
Du har förvisso rätt, men känner lite att serien gått på tomgång. Humorn har inte förändrats speciellt mycket, det som var roligt förr (Barney's alla äventyr) känns inte alls lika roligt längre.
↗ till inläggetNär jag tänker efter har du rätt.Du har förvisso rätt, men känner lite att serien gått på tomgång. Humorn har inte förändrats speciellt mycket, det som var roligt förr (Barney's alla äventyr) känns inte alls lika roligt längre.
Jag vet att jag skrattade åt alla avsnitt i de tidigare säsongerna, men nu märkte jag i senaste att Barney raggade på en tjej.
När han skulle dra till med "slut-knorren" satt jag tyst och fortsatte kolla utan att röra på minen.
Men jag tror det inte bara gäller HIMYM utan nästan all komedi i TVn.
Jag har märkt att när jag ser en komedi-film så är nästan alla skämt i början, så skämten börjar ta slut, vilket är synd.
HIMYM har drabbats av samma öde som Scrubs.
Jag tycker nog ändå Scrubs höll hela vägen. Med det sagt så var sista säsongen inte bra, men räknar egentligen inte den då det är andra huvudkaraktärer.
My little pony for the win!
Sons of anarchy, Mentalist och unforgettable.
Jag ser på My Little Pony:Friendship is Magic varje Lördag kväll när avsnittet finns i 1080p på Youtube, och följer Qi & HIMYM oregelbundet.
2½ men (Nya avsnitten)
Plöjer igenom Smallville och House M.D, för tredje/fjärde gången. Följer dock ingen serie som går på TV just nu regelbundet.
Plöjt igenom 4 säsonger av Breaking Bad på 2 veckor nu. Riktigt bra serie.
Dr Who.