majskolv Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) Det är en hemma byggd, Den låter inte ostabil. Hur löser jag så att kortet eller processorn blir kall? om det är nu dom. Tack för hjälpen Ryssfemma Där har vi problemet, du har nog snålat med kylpasta eller något sådant. eeh, hp har kknappt nån kylpasta på en del datorer Redigerat 30 November 2010 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Det är en hemma byggd, Den låter inte ostabil. Hur löser jag så att kortet eller processorn blir kall? om det är nu dom. Tack för hjälpen Ryssfemma Där har vi problemet, du har nog snålat med kylpasta eller något sådant. eeh, hp har kknappt nån kylpasta på deras datorer Den är ju hemmabyggd, alltså inte en HP.. Dessutom tvekar jag på att HP skulle snåla med kylpastan, troligen gör dom som alla andra datorföretag att dom tömmer en halv tub kylpasta och sen sätter på kylaren. T-röd går också bra att tvätta processorn med, skulle rekommendera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Det är en hemma byggd, Den låter inte ostabil. Hur löser jag så att kortet eller processorn blir kall? om det är nu dom. Tack för hjälpen Ryssfemma Där har vi problemet, du har nog snålat med kylpasta eller något sådant. eeh, hp har kknappt nån kylpasta på deras datorer Hur hade du tänkt att processorn skulle leda bort värme? HP hade gått i graven av en massa stämningar om HP inte applicerat kylpasta. Sen nämnde han att det är en hemmabyggd dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) det var snålt på en klasskompis dator Redigerat 30 November 2010 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Ska vara snålt, kanske bara visar att hp är bättre än genomsnittet och faktiskt lägger kylpasta som man ska istället för att bara ösa på som de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HausboY Skrivet 1 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 nu har det nästan slutat, men jag har ett annat problem som är ganska jobbig, det är så att alltid när jag stänger av datan så går processor fläkten och aldrig stannar ( när jag har stängt datan asså ) och efter det så kan jag inte sätta på den igen? så jag måste liksom trycka på den där on/off knappen där bak på burken, så att fläkten slutar gå och jag kan sätta på den igen. Varför är det så :S? Tack i förhand (specielt ryssfemma som är riktigt kunnig om sådant) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.