fjarten Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Jag undrar en sak. A det nya COD värt att köpa, har hela serien förutom det och classic. behöver svar! plz! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Jag undrar en sak. A det nya COD värt att köpa, har hela serien förutom det och classic. behöver svar! plz! Ja, absolut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Det tycker jag, BO är mycket bättre än WaW och MW2. Så om du gillade dessa så är detta ett lätt köp ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 för mamma hade läst att det var många som inte gillade BO, så jag blir osäker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 En till tolvåring på black ops? Nej tack, håll dig till mw2. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Vill du spela ett av COD seriens mest balanserade spel och slippa enkla nuubtubers samt quickscopers? Kör på det. Vill du ge ännu mera pengar till Activision som bara fokuserar på feedbacks ifrån konsolsidan och inte tänker på att göra PC versionen mer optimerad, köp inte till PC då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Förstår inte varför det fått så dåliga betyg...det är ju så jävla bra! Speciellt med Theatermode och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 En till tolvåring på black ops? Nej tack, håll dig till mw2. =) Värst vad du är trevlig! >.> OnT: KÖP, äger MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 NEJ NEJ NEJ tycker jag! Jag har det själv men kör cod4 och cod6 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Absolut! Det var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, så köp det, du kommer inte bli besviken. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 3 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Tack för alla svar! ska försöka att få det i julklapp, blir det inte så, så köper jag det själv. En till tolvåring på black ops? Nej tack, håll dig till mw2. =) gör jag också, men ska skaffa det också, och oroa dig inte, har glömt att köpa live+mitt XBOX live funkar inte för tillfället =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
casper8 Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag undrar en sak. A det nya COD värt att köpa, har hela serien förutom det och classic. behöver svar! plz!Ja det är värt att köpa annars kan spela online.Jag har cod7 är jätte svårt. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg