Hoppa till innehåll

Call Of Duty: Black Ops


fjarten
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är värt att köpa till vilket pris som helst under 1000. Man kan göra mycket mer än på MW2 och dem andra COD spelen tex du behöver inte byta ut din granat för att ha TI eller claymore utan du har Lethal + tactical + equipment och mycket mer

Vadå mycket mer,har BO och MW2,men det finns inte mycket mer att göra.Samma game mods och nästan samma perks.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är värt att köpa till vilket pris som helst under 1000. Man kan göra mycket mer än på MW2 och dem andra COD spelen tex du behöver inte byta ut din granat för att ha TI eller claymore utan du har Lethal + tactical + equipment och mycket mer

Vadå mycket mer,har BO och MW2,men det finns inte mycket mer att göra.Samma game mods och nästan samma perks.

 

 

Vad säger du om Theatre Mode, Wager Matches, ZombieMode?

Finns mer att göra i BO än i MW2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Absolut inte man spelar 1 vecka sen skiter man i shit ops.

mw2 är 10x bättre

är du en sån person som inte längre kan quickscopa?

som ragar sönder nu på det såkallade "hardscopingen" som går till att man siktar in i en sekund?

 

Black Ops är ett balanserat spel, det är mer realistikst än MW2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är du en sån person som inte längre kan quickscopa?

som ragar sönder nu på det såkallade "hardscopingen" som går till att man siktar in i en sekund?

 

Black Ops är ett balanserat spel, det är mer realistikst än MW2

 

Jag tror han gillar att bli dödad av ProPipes, Commando, AR's som dödar på 2 skott, vapen med ingen rekyl osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror han gillar att bli dödad av ProPipes, Commando, AR's som dödar på 2 skott, vapen med ingen rekyl osv.

+1

Men ja, black ops är inte dåligare än mw2 utan bättre, bugs och många glithes har ju blivit fixade, det ända som jag inte tycker om är att online laggar, där har dom fejlat, men black ops är ju samma sak som alla cod:s, bara att många saker är fixade, man kan ju säga att det är en "uppgradering" av mw2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

+1

Men ja, black ops är inte dåligare än mw2 utan bättre, bugs och många glithes har ju blivit fixade, det ända som jag inte tycker om är att online laggar, där har dom fejlat, men black ops är ju samma sak som alla cod:s, bara att många saker är fixade, man kan ju säga att det är en "uppgradering" av mw2.

Det är inte spelet som gör att du laggar online utan din uppkoppling...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte spelet som gör att du laggar online utan din uppkoppling...

Fail, det är inte uppkopplingen utan själva "onlinet" det är

Typ som en bug i spelet och så har jag uppgraderat min anslutning från 250kb/s till 1000kb/s fast det är samma sak, alla jag känner som har black ops har samma problem och hälften av dom har trippel så snabb anslutning. Jag har också testat andra call of dutys, och där laggar det aldrig, och jag menar mer mot "spelet avbryts från ingenstans" hållet än "det laggar och hackar" hållet

Redigerat av GangstaLean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...