BajenGamer Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Tjo! Jag och min friendoe skulle behöva en "nyhetsrapport" om cannabis... Som är typ... ny? Nehe? LOL how ever en nyhetsrapport om cannabis från typ högst 3-4 månader sen HÖGST helst mindre och kan oxo vara från något annat land men hälst på svenska ni kan ju bara översätta :P Den som fixar det inom 2 veckor får 50 FM =D Kanske inte så mkt men aja just do it plz XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Kalifornien röstade för inte så länge sedan för att legalisera cb. Länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Sök på google och så kanske du får fram på Aftonbladet eller Expressen eller nått Är det på engelska så gå in på www.translate.google.com så kan du översätta där. Inte 100% översättning men det är tillräkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 The Union är en mycket informativ film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 The Union är en mycket informativ film.Inget nyhetsinslag dock. Här är filmer ifrån röstningen i Cali om att legalisera cannabis- http://www.youtube.com/results?search_quer...s+Vote&aq=f bara att peka och välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 2 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Tack så mycket för svaren :P jag ska nog ta något av dem ^^ Have a nice day! LOL ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.