Viruz256 Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Jag inaktiverade mitt nätverk, för att jag inte fick nått internet, och sen fick jag göra en systemåterställning, för att få fram det igen. Min fråga är, var aktiverar man det igen?? Jag kollade i Delningssenter, men där kunde jag bara inaktivera mitt hamachi nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Torde väl gå någonstans bland dessa inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 ändra inställningar för nätverkskort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 @Fruktnystan: Nope, testade, men funkade inte. @Majskolv: Hittade inte det, har bara haft windows 7 i 2 veckor, hittar inte så bra. Dessutom så borde man väl inte behöva göra det bara för att aktivera nätverket igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Tack, vettefan om jag hade hittat det sj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.