FreakyStyley Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Någon mer än jag som lyssnar på detta underbara band? Cage the Elephant är ett amerikansk rockband. De har bara släppt en skiva men ska släppa sin andra, Thank You, Happy Birthday den elfte Januari. Jag började lyssna på dom när jag hörde Ain't no rest for the Wicked i Borderlands, tror att det är många som har gjort det. En låt från deras nya album: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Aldrig lyssnat på dom förut, men det låter sjukt bra :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Giller aint no rest for the wicked sjukt mycket, tbh ändå låten jag har hört =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Ska man orka lyssna in sig på ännu ett band? Njaaaaaeeeeeokej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.