5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag vill ha en jullista i spotify, så kom gärna med mer :D. Har tyvärr ingen riktig bra låt att dela av mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Sean banan - God nytt jul (tror jag den heter) Är lätt julstämning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Jag vill ha en jullista i spotify, så kom gärna med mer :D. Har tyvärr ingen riktig bra låt att dela av mig med. att ingen nämnt Onkel :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Äkta julstämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 (redigerat) Tim Minchin - White Wine In The Sun Bing Crosby och David Bowie - Peace On Earth/Little Drummer Boy Band Aid - Do They Know It's Christmas? Adolphson & Falk - Mer Jul John Lennon - Happy Xmas (War Is Over) oj glömde Galenskaparna och After Shave - Familjen Falke Firar Jul The Pogues featuring Kirsty MacColl - Fairytale Of New York Redigerat 7 December 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Coldplays nya jullåt "Christmas lights" är helt magisk! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Jag gillar egentligen ingen, men om jag måste välja är det väl Last Christmas av Alcazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Skickar en spotify lista ;) Juligaste jullåtar Skickar en spotify lista ;) Juligaste jullåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Happy Christmas war is over, är ganska bra, är väl den bästa jullåten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Nej jag skojade bara jag menar paul McCartneys Wonderful Christmas Time, älskar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.