majskolv Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 min fuskavip ska ju ha gått ut 16:44, men jag har det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Jag skulle gissa på att det är dina kakor som sparat så det är så, radera dem så ser du annat. För mig har du nämligen inte det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Så är det när nån fyller år också, åldern ändras inte direkt vid dagsskiftet. Din vip försvinner snart antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 rensat dem några gånger, har inte vip nu, men kan ha premium fuska skinnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 rensat dem några gånger, har inte vip nu, men kan ha premium fuska skinnetFinns ingen funktion som ändrar ditt skin när tiden går ut så det är kvar så tills du ändrar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Tar la någon dag innan det är avaktiverat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Temat kommer inte försvinna tills han byter är jag rätt säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.