Xfr33zer Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 (redigerat) Heh hej! :D, Jag ska köpa ny hårddisk till mitt Gamla xbox... Alltså inte 360. Vilken ska jag köpa?, det står detta på min HDD: ID MAXTOR- DiamondMax 10, Model: 6L200PO; 200GB PATA133 HDD -; 3.5 SERIES, SN: L40SS3BH Redigerat 4 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Alltså, lita inte på mig. Men jag ska ta och gissa att 3.5 series är kanske 3.5 Sata? Så det är kanske sata 3.5 du skall köpa. Men som sagt, lita inte på mig. Vänta på att någon annan svarar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Aa, jag väntar... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Står ju att det är en PATA alltså en sån lite äldre med IDE-kontakt så det blir väl en sån du får köpa. Förresten håll dig borta från Maxtor, dom är kända för att inte vara så bra när det gäller kvalite. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Vilken hårddisk?, kan ud leta upp någon åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 bara välja och vraka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.