Pomegranate Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 (redigerat) Hej! Jag misstänker starkt att min kompis hackar mig och vet att han kan det,men jag vill bli säker på detta. Så jag undrar vilka bra gratis firewalls det finns eller andra program som skyddar mot hackers Redigerat 4 December 2010 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Är din kompis jämnårig? Tror verkligen inte du har något att oroa dig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Jag vet att han kan hacka ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 (redigerat) Förlåt att jag tvivlar, vad har du sett han göra då? Hur som helst så är ett väldigt bra skydd mot hackare bara att stänga portar, som en brandvägg eller en router. Så har du en router borde du inte behöva oroa dig. Redigerat 4 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Slå ner honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 4 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Han bor inte här Förlåt att jag tvivlar, vad har du sett han göra då? Hur som helst så är ett väldigt bra skydd mot hackare bara att stänga portar, som en brandvägg eller en router. Så har du en router borde du inte behöva oroa dig. ok,men kan du finns det några bra firewalls eller andra bra program emot hackers som är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Ring till honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Precis. Ring och prata med honom, fråga om han kan sluta. Som ovan inlägg säger. Tvivlar på att din kompis är en bra hacker :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Går att vara bra på att hacka i 13 år ålder, t.ex min kompis Max är väldigt bra på att programmera, han har programmerat många hacks och håller för tillfället på med ett operativ system och ett "Rohan-Online" hack http://brothersoft.com/download/1d4dfaf Ganska funktionellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.