Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 När jag försöker adda en avatar så blir det typ error... Jag vet att storleken är under 20 också Jag har testat med .gif .jpg .jpeg och alla dom... Detta kommer upp: > Forummeddelande Tyvärr uppstod ett fel. Om du ej vet hur man använder en funktion eller varför du fick det här felmeddelandet, kolla igenom hjälpfilerna för ytterligare hjälp. Felet som uppstod var: Du kan inte ladda upp filer av den typen som avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Kan du länka till bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 http://data.fuskbugg.se/dipdip/vad.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Bilden du vill ha som avatar, inte felmeddelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Vf, Ska jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 För att folk ska kunna se vad det är för fel på bilden så att de kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 För att folk ska kunna se vad det är för fel på bilden så att de kan hjälpa dig. Du är rolig du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Om du inte vill visa bilden du ska ha som avatar kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Om du inte vill visa bilden du ska ha som avatar kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Hur ska du kunna hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Om du inte vill visa bilden du ska ha som avatar kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Hur ska du kunna hjälpa mig? VISA DEN SATANS JÄVLA BILDFAN!!!!! EDIT: Ursäkta boffa, varför fick jag en tillsägelse? -.- Redigerat 5 December 2010 av KawaiiNeko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Om du inte vill visa bilden du ska ha som avatar kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Hur ska du kunna hjälpa mig? Hur ska vi KUNNA hälpa dig om du inte visar vad du försöker ladda upp.Nästan varenda gång en sån här tråd kommer upp är 90% av alla fall att avataren är för stor i storlek, fastän trådskaparen sagt att den inte är det, och användare har kunnat reducedra storleken och hjälpa dig med problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 http://data.fuskbugg.se/dipdip/eeeh.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.