5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Du kan inte ladda upp en GIF-bild. Edit - jag ljög. Redigerat 5 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) http://data.fuskbugg.se/dipdip/eeeh.gif För mig så är bilden en gif, och man kan väl inte ha gifs eller vad? Edit: läste 3FJSK inlägg så nvm Redigerat 5 December 2010 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Det är ingenting fel på bilden, testade just att använda den själv och det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Det är ingenting fel på bilden, testade just att använda den själv och det gick Vf kan inte Jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Nu har du ju den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Nu har du ju den. Precis. Tack för den jätte bra hjälpen... Ni gjorde tydligen vad ni skulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.