Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Tjoe, RyssFemma tipsade mig ett ljudkort som jag skulle ha till mina logitech Z-5500 som jag kommer önska mig... Är det bra?: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=484597#extra Redigerat 5 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) det duger, om du inte ska vara extrem Redigerat 5 December 2010 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 det duger om du inte ska vara extrem Vad menar du? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 det är bra för sin prisklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 5 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) det är bra för sin prisklass Så om jag skulle köpa ett för ungefär 1000kr, skulle det bli någon skillnad på ljudet då?. Redigerat 5 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Förlåt men varför i helvete skulle du lägga ut 1000 kronor på ett ljudkort? Det som redan finns i moderkortet räcker mer än väl för dom flesta och ett för 400-500 borde absolut räcka för dom kräsna. Lägg pengarna på något bättre istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Men jag bara undra. Undrar om det är någon skillnad på 500krs ljudkort än på 1000krs ljudkort... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Det är det väl, men tror att du behöver lite finare högtalare än logitech för att få någon speciellt hörbar skillnad när du skaffar ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.