Easton Skrivet 6 December 2010 Rapport Skrivet 6 December 2010 Yes! Äntligen klart! Satt och redigerade och skaffade clips till detta hela dagen igår, har svårt att bestämma mig vilka effekter och sådant jag ska ha. Iallafall: Klippen kommer ifrån mig och ett antal kompisar på min friendslist på PSN. Tycker det blev grymt bra :) För att inte vara någon "subscriber-whore" så skriker jag: Subscribe'a gärna om ni gillar mina videos, jag gör även commentaries! Laterz.
TJaalol Skrivet 6 December 2010 Rapport Skrivet 6 December 2010 Yes! Äntligen klart! Satt och redigerade och skaffade clips till detta hela dagen igår, har svårt att bestämma mig vilka effekter och sådant jag ska ha. Iallafall: Klippen kommer ifrån mig och ett antal kompisar på min friendslist på PSN. Tycker det blev grymt bra :) För att inte vara någon "subscriber-whore" så skriker jag: Subscribe'a gärna om ni gillar mina videos, jag gör även commentaries! Laterz. Fixa färgerna nästa gång...
Easton Skrivet 6 December 2010 Författare Rapport Skrivet 6 December 2010 Yes! Äntligen klart! Satt och redigerade och skaffade clips till detta hela dagen igår, har svårt att bestämma mig vilka effekter och sådant jag ska ha. Iallafall: Klippen kommer ifrån mig och ett antal kompisar på min friendslist på PSN. Tycker det blev grymt bra :) För att inte vara någon "subscriber-whore" så skriker jag: Subscribe'a gärna om ni gillar mina videos, jag gör även commentaries! Laterz. Fixa färgerna nästa gång... Jahapp, det var ju mycket kritik.
MExSTHLM Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 Det var inte så dåliga kompisar du hade. Ganska coola kills :medieval:
Rekommendera inlägg