TuggaBananWTF Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 vintersjukan var för typ en vecka sen och jag kräkte hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Är sjuk nu. Började må illa igår på natten, så jag gick och lade mig. Frös och hade svårt att sova. Mår bättre nu än vad jag gjorde på morgonen. Men inte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Rejält förkyld över julen. Roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Kräksjuk veckan innan julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Nu har jag blivit förkyld, tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Hah, är sjuk just nu. Tror att jag skippar skolan ca. 3dagar. Har någon stark influensa :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hah, är sjuk just nu. Tror att jag skippar skolan ca. 3dagar. Har någon stark influensa :(Om man har stark influensa så skippar man inte skolan 3 dagar, snarare minst en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Om man har stark influensa så skippar man inte skolan 3 dagar, snarare minst en vecka.Ja men jag blev sjuk på fredag-kväll och om jag skippar skolan 3 dagar så kommer jag tillbaka på torsdag och då är det nästan en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Kräksjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Igår och idag. Igår hade jag ca 39 gaders feber, i morse hade jag 39,4. Mår lite bättre nu, men är typ ändå yr och fryser... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Ååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh känner att jag håller på att bli förkyld just nu...!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 jag vet ej om det är förkylning eller allergi men jag tror nog det är allergi mot kvalster. Jag nyser mycket nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.