Gäst 3495abc Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 Någon som har något Motherboard, Ram och Processor att rekommendera?Du skulle nog få räkna med att du behöver ett nytt grafikkort om du inte har uppdaterat det på senare tid. Okej, med ett grafikkort också då;)Har en ganska låg budget, men det ska ju fortfarande va bra:) Säg något så får vi se priset Citera
Extra Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 Någon som har något Motherboard, Ram och Processor att rekommendera? Du skulle nog få räkna med att du behöver ett nytt grafikkort om du inte har uppdaterat det på senare tid. Okej, med ett grafikkort också då;) Har en ganska låg budget, men det ska ju fortfarande va bra:) Säg något så får vi se priset Blev nästan 5k, sen så är det SFF bara för att jag är helt inne i det efter att jag byggde min nya "spelburk" i det. fast man kan nog få det billigare om man drar ner på vissa komponenter och sen så vet jag inte riktigt vilka delar som är mest prisvärda nu. Citera
CeZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 Bättre o köra med ett ATX kort så det passar i hans chassi också, mer prisvärt dessutom :) Tror inte han behöver hårddisk heller. :P Citera
Gäst 3495abc Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 Har en 200GB hårddisk för tillfället. Citera
Extra Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 Bättre o köra med ett ATX kort så det passar i hans chassi också, mer prisvärt dessutom :) Tror inte han behöver hårddisk heller. :PAtx är så förbannat stort :P fast det drar ju ner priset lite. Citera
CeZ Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 ATX är ju standardstorlek... Han lär ha ATX nu. Citera
Extra Skrivet 7 December 2010 Rapport Skrivet 7 December 2010 ATX är ju standardstorlek... Han lär ha ATX nu.Ja det vet jag, men menade på att ett atx chassi tar mycke mer plats än ett mini-itx chassi. Så det blev nog en liten miss där. Slängde ihop ett till paket, om du har ett nog kraftfullt nätagg kan du ta bort det där ja la till. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.