Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Tjenare, har funderat på uppsättning i mitt rum, av logitech z-5500 som jag kanske kommer få i min julklapp. Här har ni ett rec, respektera kvaliten, slut på batteri i min kamera :(: http://www.youtube.com/watch?v=e4W4n5RTXO0 Ni _får_ möblera-om, om ni vill. Och när jag endock gör en tråd så kan jag fråga. Vad ska jag önska mig mera än bara z-5500?. Nåt spel menar jag. Pappa vill ha något att ge på morgonen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Två bakom, en under skärmen, två bredvid skärmen och subwoofern på golvet, tada. Önska dig cataclysm om du spelar wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) Helst inte den placeringen. Jag vill helst ha "äkta" surround ljud ;). Som sagt, ni får möblera om... Spelar inte wow... Redigerat 9 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Vill du ha ett "äkta" surround så måste du ha ett femkantigt rum eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Vill du ha ett "äkta" surround så måste du ha ett femkantigt rum eller liknande. Om jag menade inte så. jag vill bara att jag ska höra när någon kastar typ en granat bekom mig och brevid mig osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 :_ Det är så det blir när du placerar högtalarna precis som jag föreslod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 :_ Det är så det blir när du placerar högtalarna precis som jag föreslod. -.-, jag har aldrig hört att någon har så. Kom med något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) Ritade lite i gimp, det vita är skärmen och det röda är högtalare. Redigerat 9 December 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) Du vill placera baslådan cirka 70 cm ifrån vilken elektronik som helst, då det är starka vågor och det kan störa surroundsystemet väldigt mycket. Gör som Homer tipsade. Redigerat 9 December 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) Här har ni en ny. Filmade med min kamera. men det blev dåligare i render, men iaf _ Här har ni den. SNälla hjälp mig!!!! http://www.youtube.com/watch?v=q4n66am9qjk EDIT: Vadå sätta dom som homer sa?, det blir ju dåligt att sätta dom bakom skärmen?. För jag menar liksom att skärmen blockerar ljudet. Redigerat 9 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Här har ni en ny. Filmade med min kamera. men det blev dåligare i render, men iaf _ Här har ni den. SNälla hjälp mig!!!! http://www.youtube.com/watch?v=q4n66am9qjk EDIT: Vadå sätta dom som homer sa?, det blir ju dåligt att sätta dom bakom skärmen?. För jag menar liksom att skärmen blockerar ljudet. aa för han ritade ju inte högtalaren framför skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.