0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 2003 har sideways fighter oc lite mer grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 vilken ä bäst RPG Maker 2000 elle RPG maker 2003 Det beror på... om du ska ladda hem gubbar och sånt så rekommenderar jag RPG-Maker 2000. Men om du int ska ladda hem gubbar så är nog RPG-Maker 2003 något bättre tycker jag :) Men jag använder mest 2000 för jag har ju laddat hem gubbar från nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Hur kör man i flygvapnet, havsvapnet, luftskeppet, Draken och pansarvangnen? Red_fox: 1.Ja 2.Under 128 MB iaf 3.Om man får hjälp av Chihuahua så Tackar! :) Red_fox: RPG 2000 har vissa fördelar men inte många. RPG 2003 är bättre, snyggare fighter men annars är nästan allt likadant. Men själva processen för att fixa händelser är nästan identisk. RPG2003 är iaf det bästa av dem, även om skillnaden är väldigt liten. Och på hur stor plats programmet tar upp på datorn, så kan jag säga att mitt tar upp 98.4 MB. Då har jag kompletterat allt med fler figurer o dyl så man har lite variation, mer musik osv, plus en mapp med ett nypåbörjat litet spel. Det blir väldigt enformigt om man bara använder det som redan finns, det märker man förr eller senare, och när man skaffar mer prylar får man räkna med några MB. :) Och till b: Man kan ladda ner lika mycket prylar till RPG 2003 också! Det är ingen skillnad alls! Det finns däremot mer prylar till RPG 2003:an. Om du inte vill ladda ner allt från RPG 2000 till 2003:an, bara gå in i alla mappar och kopiera hela rasket och klistra in i RPG 2003:ans mappar så finns det där! :) Det finns så lite figurer i RPG 2003 så att ladda ner fler är nästan ett måste. I 2000:an finns redan en massa så man klarar sig en stund. Annars tycker jag inte det är något problem...? Redigerat 19 Juni 2004 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 vilken ä svårast att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Hur åker man Draken,Flygvapnet,Havsvapnet,Pansarvagnen och Luftskeppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jah kan inte ladda ner 2003an,ä de nån som har msn & som kan skicka den till mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Red_fox: Inget tycker jag. RPG2003 är nog en väldigt liten procent lättare eftersom det är lite lättare att hitta rätt knappar när man gör en event. :) 0013: Bara gör en event med "Vehicle position" eller nåt sånt, välj fordon så finns det där när du spelar. Bara att trycka mot den så åker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Nej det finns bara Skiff, Ship och Airship Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Red_fox: Inget tycker jag. RPG2003 är nog en väldigt liten procent lättare eftersom det är lite lättare att hitta rätt knappar när man gör en event. :) 0013: Bara gör en event med "Vehicle position" eller nåt sånt, välj fordon så finns det där när du spelar. Bara att trycka mot den så åker man. Men nu menar jag hitta alla figth sakerna eftersom det är sidewe... nånting sånnt hette det så jag undrar isåfall vart kan man ladda hem dom sakerna då ? Jo förresten vill ni ha info om mina spel ? gå in på http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=8506&st=30 Redigerat 19 Juni 2004 av b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 snälla Men hallå om du skriver snälla så fattar ju inte vi andra så skriv vad du vill ha hjälp med så kan jag nog hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ha du MSN isf skulle du kunna skicka rpg maker 2003 åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.