0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Hjälp mig snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Hjälp mig snälla.Men snälla du skriv vad som du behöver hjälp med... om du har MSN kan vi snacka där också om du vill Redigerat 19 Juni 2004 av b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 OK jag addar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 vem snackar du me 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 vem snackar du me 0013 Med mig såklart...Hoppas ni blir nöjda med vad jag har hjälpt er med även ifall det inte är så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 dom ä ju inte gratis de ä ju bara 40dagarsprov på dom sen måste man betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 När man ska göra en affär hur gör man då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 När man ska göra en affär hur gör man då?? höger klickar när du har knappen brevid 1/1 intrycktsen trycker du på New evvents sen så dubbel klickar där hittafr du shop med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Found it jag håller på att göra en grotta ska göra en boss sen men hur gör man en boss?? Är klar med spelet men undrar var man kan hitta det så att man kan tex lägga över det till nån polare,lägga ut på internet eller nåt var hittar man själva spelet då? Redigerat 19 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Found it jag håller på att göra en grotta ska göra en boss sen men hur gör man en boss?? Är klar med spelet men undrar var man kan hitta det så att man kan tex lägga över det till nån polare,lägga ut på internet eller nåt var hittar man själva spelet då? Boss är enkelt om du vet hur man gör för att prata med en gubbe så 'är det precis lika bara det att du ska ändra till Start Combat tror jag det heter men iaf den är på sida 2 på alla events. När du är färdigt ska du trycka på en bild som visar 3 st tumm disketter sen ska du välja vart du ska spara den. Men sen måste du skicka över alla filer som är sparade för att nån kompis ska kunna spela det. (rekommenderas att lägga det i en tom Map/zip fil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) Det står ingenting om start Combat på sida två på events Kan man sätta ut musik när man knallar i landet?? Redigerat 20 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ok, dags för lite svar då... b: Vad menar du med fighterna? Att fixa animerade figurer till det? Finns bland annat på sidan jag gav länken till innan, bara gå in på downloads och recourses. Sen finns det några animerade figurer där. Tyvärr inte så många, så jag antar att man får göra de flesta själv med typ I-draw3 eller nåt annat program. Red_fox: Vad är det som inte är gratis? Kopplar inte riktigt... Fierce Diety: Om du har RPG2000 heter det Start Combat, om du har RPG2003 heter det Enemy Encounter. Ja, du kan ha bakgrundsmusik på alla kartor. Bara högerklicka på kartans namn och välj BGM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.