DeepSecrets Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Ok, men måste jag ploka ihop den sjelv eller? Jag vill häldre ha denna låda B) Eller går det? Dendär är inte värd ett skit. Vad är din budget?, slå slänger jag ihop en dator åt dig :) Vad pratar du om? Va?? vad menar du med (vad pratar du om)??? :kung: Du länkade till en helt ok dator, den är alls inte skit som den där okunniga medlemmen sade. Den hade en bra processor och bra grafikkort, du kan alltid utöka. Det vill säga: Köpa nya delar till datorn för att göra datorn snabbare och att köpa/uppdatera datorn med nya delar är alltid bra och göra. Men kan plocka upp en dator till dig imorgon, du har en helt ok budget också, så du kan få en bra dator för din budget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelarrn Skrivet 12 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Dendär är inte värd ett skit. Vad är din budget?, slå slänger jag ihop en dator åt dig :) Vad pratar du om?Va?? vad menar du med (vad pratar du om)??? :kung: Du länkade till en helt ok dator, den är alls inte skit som den där okunniga medlemmen sade. Den hade en bra processor och bra grafikkort, du kan alltid utöka. Det vill säga: Köpa nya delar till datorn för att göra datorn snabbare och att köpa/uppdatera datorn med nya delar är alltid bra och göra. Men kan plocka upp en dator till dig imorgon, du har en helt ok budget också, så du kan få en bra dator för din budget. Ok, men menade du datorn jag hittade eller datorn dom plocka ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.