Taex Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 (redigerat) Jag är ny på forumet så om det är något jag inte hänger med på så ber jag om ursäkt :) Anywho, jag ska köpa en 3DS nån gång när den kommit ut men jag är inte speciellt förtjust i färgerna som kommit ut. Här i Sverige finns det bara röd, blå, svart såvitt jag sett. I Japan finns de i de färgerna + gul, grön och lila. Men jag gillar rosa och nästan alla av deras DS versioner har kommit ut i en rosa version. Jag har försökt läsa mig till ifall det ens ska komma ut en men inte hittat något svar på det. Men jag är nästan helt säker på att det kommer komma en men det är ju inte säkert att den kommer komma till Sverige. Det jag undrar är: Ifall den kommer komma i en rosa version Hur mycket den isåfall kommer att kosta Ifall den kommer komma till Sverige När den kommer komma (och hur lång tid det skulle ta för den att komma till Sverige efter den kommit i Japan) Jag vet att tog rätt lång tid för den rosa DSin att komma till Sverige efter den hade släppts i Japan, någon som vet hur lång tid det tog mer exakt? Finns det någon bra sida där de updaterar nyheter om 3DSen? http://i86.photobucket.com/albums/k103/ginnami/Random/gmaic_120395691.png Redigerat 11 December 2010 av Taex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Jag vet inte; med ett tips, men köp ett vitt och klistra rosa klistermärken på det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Det är väl svårt att veta just nu? Vänta och se... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FatCat Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Palla gå efter färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taex Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Palla gå efter färg.Du bryr dig uppenbarligen inte men jag är definitivt inte den enda som faktiskt gör det. Färg är viktigt om man tycker om en viss färg, onödigt att köpa en röd om det kommer ut en rosa. Palla ditt onödiga inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 (redigerat) Du kan beställa annars. Men vet inte vart. Redigerat 20 December 2010 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Du kan beställa annars.Men vet inte vart.Jag dog.3DS är inte regionfri... Och så failade du på b-taggen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Inget är hittills sagt om en rosa 3ds till Europa så du får nog vänta och se om nu färgen är så viktig. Men du kan dock räkna med en lång väntan i så fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Är väldigt säker på att det kommer komma en, det har reklam för den. Pris antar jag kommer vara lika mycket som den vanliga 3DS'en. Men det är möjligt att den kommer kosta mer, men inte så stor prisskillnad kommer det vara. När den isf kommer har jag ingen aning om, ett tag efter vanliga 3DS, men knappast samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taex Skrivet 1 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Är väldigt säker på att det kommer komma en, det har reklam för den. Pris antar jag kommer vara lika mycket som den vanliga 3DS'en. Men det är möjligt att den kommer kosta mer, men inte så stor prisskillnad kommer det vara.När den isf kommer har jag ingen aning om, ett tag efter vanliga 3DS, men knappast samtidigt.Asså, vart såg du reklamen någonstans? :o Hoppas det inte är jättestor väntan på den färgen, då får jag nog välja en blå istället >< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Asså, vart såg du reklamen någonstans? :o Hoppas det inte är jättestor väntan på den färgen, då får jag nog välja en blå istället ><Tror det var på MTV, har sett den 5-6 gånger kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Är väldigt säker på att det kommer komma en, det har reklam för den. Pris antar jag kommer vara lika mycket som den vanliga 3DS'en. Men det är möjligt att den kommer kosta mer, men inte så stor prisskillnad kommer det vara.När den isf kommer har jag ingen aning om, ett tag efter vanliga 3DS, men knappast samtidigt.Hur kan du sett reklam på det före den ens har släppts?? De brukar börja sända reklamen när konsolen är släppt.Vilket inte 3DS är... Skulle gärna vilja se den reklamen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg