Hoppa till innehåll

Problem Om Ett Spel


LOLOL
 Dela

Rekommendera inlägg

Jo det är såhär att jag såg ett nytt spel från 2009 som jag inte kan sluta tänka på. Spelet är från 16 år och jag är 14. Men jag vill så hemskt gärna ha det. Jag kan inte sluta tänka på det inte ens när jag sover. Min syster tycker jag inte ska ha det eftersom det är från 16 år och min brorsa kommenterar ingenting om det. Mina föräldrar vet inte om det. Vad ska jag göra?? Jag kan inte sluta tänka på det som jag sagt ett antal gånger, men om jag hade frågat mina föräldrar hade jag kanske inte fått det.

 

Jag har dock kört ett spel tidigare från 18 år som släpptes 2001. Min mamma tyckte det inte gjorde så mycket när jag erkände. Men vad ska dom säga om det här?? Vad vore det vettigt att göra? Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan väl säga vilket spel det är? Då kanske det är enklare.

 

Du borde bara fråga dina föräldrar om du får köpa det.

Jag har försökt, men jag är så otroligt rädd att dom ska säga nej.

 

Jag har sagt att jag vill köra ett spel som är väldigt blodigt (dvs. detta spel), men aldrig sagt att jag vill KÖPA det.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du borde väl bara fråga om du får köpa det, finns ingen anledning att tvivla så länge. Antingen säger dom ja eller nej.

Vilket spel är det vi talar om?

Det vill jag inte säga fritt på forumet. Kontakta mig via PM om du verkligen vill veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men förfan, är det verkligen så svårt att säga vilket spel det är?

Ja, det kanske det är för mig?! Jag vill inte basunera ut det hursomhelst men visstvisst. Jag säger väl det...det är Fairytale Fights.

 

Här är trailern

 

Tänker dock inte visa den andra trailern. Den är mycket mer blodig och kan därmed vara känsligt för yngre barn på fuska.se

 

Och här är info från Wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Fairytale_Fights

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade faktist funderat på att köpa det förut, men sket i det. Det är väl inte så dyrt nu?

Jag tycker du borde säga vilket det är, eller så drar du till en spelaffär och köper utan att säga till föräldrarna.

Det har jag gjort förut, men sagt till brorsan. Och syrran. Dom säger att jag får göra vad jag vill, så då gör jag vad jag vill, typ.

 

Har sagt till mamma nu, hon är lite tveksam. Men jag håller tummarna och väntar på svar medan hon funderar.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min brorsa sa att spelet fick dåligt med kritik. Kameravinklarna var jobbiga, banorna blir långtråkiga, bossarna dör aldrig osv.

Men han tyckte att spelet i allmänt inte såg så farligt ut. Han tyckte blodet såg ut som ketchup :D

Men jag har inte bestämt mig än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...