Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) är det någon mer än jag som har märkt att upplägget och allt är mycket mer rörigare och krångligare på Ruby/sapphire, än på gold/silver och red/blue/yellow? Redigerat 15 Maj 2004 av Thunder Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Njaaa... jag tycker inte det. Grafiken är mkt bättre och musiken oxå. Jag tycker faktiskt att G/S/C/R/B/Y är otroligt enformiga när det gäller musik och grafik. Grafiken är för det mesta i samma färg och den ser ganska så ful ut, till skillnad från R/S där det är mkt snyggare grafik med olika färger och bättre musik. (Egentligen vet jag inte vad "upplägg" betyder *känner sig idiotisk*, men jag antar att du menar hela spelet) I och för sig är det krångligare med alla nya grejer som man inte sett förut... men ändå. Man vänjer sig... och egentligen BORDE G/S/C vara krångligare, faktiskt, för att man kan gå fram och tillbaka mellan Johto och Kanto och färgerna är lite mindre enformiga än R/B/Y, men samtidigt så har den inte lika bra musik och BILDERNA är inte mindre enformiga, bara färgerna. //Pokémon_älskaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor92 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Fattar inte riktigt ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 nja... jag meande själva questsen och spelet... jag tänker såhär: du ska få HM **** R/B: någon kille/tjej säger, "to go here u need HM ****, i heard some guy named *** and lived ***, try talking to him." G/S: du går dit, inget händer, de står bara "u need **** to go here" då åker tillbax, snackar med nån... och dom säger... "some guy/gurl that lives in **** had it" R/S: du går dit, de står "this is a ******, u cant pass without a scertain HM" och sen får du leta igenom hela kartan efter nån som kan ha den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 VAA???... fattar absolut inget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vem gör det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 *suck* jag menar att questsuppläget är lite väl krångligt, det är mer som ett "vi säger att de inte funkar, du får sen själv leta igenom hela jäkla spelet efter hur man får det att fungera"-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 JASÅ... :huh: (ska köpa SP och spelen snart så vill veta om spelet är bra) Men i alla fall, hoppas jag tycker den är krångligare :wacko: Jag vill ha en utmaning ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg