Hoppa till innehåll

Ruby/sapphire

Rekommendera inlägg

Njaaa... jag tycker inte det. Grafiken är mkt bättre och musiken oxå. Jag tycker faktiskt att G/S/C/R/B/Y är otroligt enformiga när det gäller musik och grafik. Grafiken är för det mesta i samma färg och den ser ganska så ful ut, till skillnad från R/S där det är mkt snyggare grafik med olika färger och bättre musik. (Egentligen vet jag inte vad "upplägg" betyder *känner sig idiotisk*, men jag antar att du menar hela spelet) I och för sig är det krångligare med alla nya grejer som man inte sett förut... men ändå. Man vänjer sig... och egentligen BORDE G/S/C vara krångligare, faktiskt, för att man kan gå fram och tillbaka mellan Johto och Kanto och färgerna är lite mindre enformiga än R/B/Y, men samtidigt så har den inte lika bra musik och BILDERNA är inte mindre enformiga, bara färgerna.

//Pokémon_älskaren

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja... jag meande själva questsen och spelet... jag tänker såhär:

du ska få HM ****

R/B: någon kille/tjej säger, "to go here u need HM ****, i heard some guy named *** and lived ***, try talking to him."

G/S: du går dit, inget händer, de står bara "u need **** to go here" då åker tillbax, snackar med nån... och dom säger... "some guy/gurl that lives in **** had it"

R/S: du går dit, de står "this is a ******, u cant pass without a scertain HM" och sen får du leta igenom hela kartan efter nån som kan ha den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ka_Sin

JASÅ... :huh: (ska köpa SP och spelen snart så vill veta om spelet är bra)

Men i alla fall, hoppas jag tycker den är krångligare :wacko:

Jag vill ha en utmaning ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...