5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 (redigerat) Efter mycket googlande hittade jag den förra versionen igen, tack och lov.Länk? :D Googla på windows live 2009 bara, svårare är det inte tror jag. (Eller det nya är kanske 2011, isåfall googlar man på 2010 :P) Redigerat 15 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Hur i helvete byter man namn? ;C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Varje uppdateringen av msn sen 7.0 har bara blivit sämre och sämre. Därför har jag slutat använda msn och kör med Pidgin istället. Du kan fortfarande prata med alla dina msn-kontakter, du bara gör det via ett annat program än msn.Programmet emesene är annars mycket bättre än pigdin imo. Jag håller med, det är i alla fall bättre om man är van vid Windows Live Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Hur i helvete byter man namn? ;CProgrammet -> Ditt namn -> Redigera namn -> Logga in om det behövs -> Ändra -> Hoppas att det uppdateras :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Jag har kvar gamla MSN för nå anledning. Vet inte varför men skönt är det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Programmet emesene är annars mycket bättre än pigdin imo.Provat båda. Föredrar pidgin dels för att jag använder IRC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Efter mycket googlande hittade jag den förra versionen igen, tack och lov.Länk? :D http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/I listen till höger finns alla versioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.