OpeningTitles Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Tja! Jag har förlorat mitt lösenord till min gubbe jagar131 (Zetterl, in-game) Jag hade ändrat lösenordet men har glömt bort vad det är för lösenord.. lite klantigt av mig. Och jag har slutat men min kompis vill ha gubben så jag undrar hur jag kan skaffa ett nytt lösenord. Gubbe från 2007-2008, så det behövs ingen email för att logga in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Mail Jagex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Gör en recovery på runescapes sida. //ZeRoZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 14 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Går inte.. det står bara: Please enter your login details to recover your account. Bara det, inte om man ska skriva sitt användarnamn eller något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Hmm.... https://www.runescape.com/loginapplet/login...sswordchoice.ws Sen så skriver du in ditt användarnamn sen ser du vad du ska göra. //ZeRoZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 14 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Finns fortfarande inget där, det står bara:Please enter your login details to recover you account. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 (redigerat) För att kunna återställa sitt lösenord så måste du ha recovery questions. Har du inte det så får du inte tillbaka 'ditt' konto. Redigerat 14 December 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xipy Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Vill bara säga att man inte får ge bort konton. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Vill bara säga att man inte får ge bort konton. :DMenar du verkligen det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg