projectelite Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Hej alla glada Forum Läsare Vi på "Project Elite" kommer restarta våran e-sport org som var på en bra aktiv form en gång i tiden, Orgen ramla ihop när vi hade problem med folk och claner os.v Vi ska restarta pE och för att göra det behöver vi folk, Intresserad? det kan vara vad som helst *Fan Club *Manager *Artikel skrivare *Clan Appliction *Team Manager *Designer *Sponsorer *Vad som helst Vi kommer behöva runt 20 personer för att detta ska införas Har du frågar eller är du helt enkelt intresserad? Maila: [email protected] Project Elite kommer gå över till nya hotmail adresser @projectelite.com te.x vi kommer ha ett activt forum, och förmodligen någraa sponsorer ( som vi hade förut) Tack på förhand Försöka fixa en mIRC Channel eller Vent. Mvh Admin of "Project Elite" floW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Ungefär hur kommer det att vara? Skulle vara najs med en till sida där man typ kan regga sin klan och fixa turneringar och sådant, kommer det att finnas sånt? Ber om ursäkt om det står någon stans i din text om det, men jag är jävligt stressad nu när jag skriver detta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
projectelite Skrivet 14 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Ungefär hur kommer det att vara? Skulle vara najs med en till sida där man typ kan regga sin klan och fixa turneringar och sådant, kommer det att finnas sånt? Ber om ursäkt om det står någon stans i din text om det, men jag är jävligt stressad nu när jag skriver detta. :)Vi kommer helt enkelt ha en sida där vi kommer berätta om våran "news"Ja, vi kommer ha turneringar för spelen på rostern vi har. om vårt lag önskar nån turnering.Kommer vi ha priser os.v för det spelet. Orgen kommer starta med att fixa in folk och sen kommer vi utvecklas med spel turneringar. Hoppas du fick svaret du leta efter tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Man kommer kunna regga klaner där också, eller? Isåfall skulle jag vara intresserad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.