Afrokines Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Jag fixade den i alla fall. Och det var inte Windows som tog skada, eftersom att jag inte kunde installera något annat på den bland annat Ubuntu och Windows XP. Fixade hårddisken på en annan dator som körde Ubuntu, det var länge sen dock. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Inget som tar skada, men undvik att göra det när systemet "skriver" det vill säga, en uppdatering, sparning osv. Då kan du få behöva formatera om du har otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FatCat Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Jag fixade den i alla fall. Och det var inte Windows som tog skada, eftersom att jag inte kunde installera något annat på den bland annat Ubuntu och Windows XP. Fixade hårddisken på en annan dator som körde Ubuntu, det var länge sen dock. :PBoouh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Jag har en fråga som är något som har med detta att göra egentligen. Hur hittar man denna meny: http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows.../startup-repair Då datorn ej startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 (redigerat) det kommer upp när windows bootningen avbryts, sen så är det ett altrenativ när man bootar med w7 skivan i Redigerat 19 December 2010 av majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Min tanke är att det inte är skadligt alls om man trycker en gång på powerknappen, då stängs datorn av som om man skulle stänga av den via avstängningen i OSet. Håller man dock ner powerknappen tvingas dator att stängas av och information försvinner i värsta fall så redigerades vitala windows filer i det ögonblicket, då måste man antingen systemåterställa eller formatera om. Alltså hårdvaran tar inte skada alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.