MrJesper Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Mobilspel blir ju allt mer populärt nu med I OS, Android OS, Bada OS osv. Skulle det inte vara kul med ett forum för mobilspel? Jag skulle vara där jämt! :P Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag tycker att det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Kanske göra "webbspel"-forumet till en "webb och mobilspelsforum" Gör kanske det forumet aktivare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Dom borde göra en helt ny forumsdel som heter "Mobil". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Ja det borde de. Nu när android börjar gå tiktigt bra så är det verkligen dags med en ny forumdel. Får hoppas att det kommer med i "den stora uppdateringen" som ska komma till jul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Dom borde göra en helt ny forumsdel som heter "Mobil".Det är just det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Fin ide faktiskt, nu när faktiskt smartphones börjar fånga mainstreamen med att göra nya spel, samt att mobiler som iPhone och kommande PSP telefon är ett hot mot t.ex Nintendo DS är det faktiskt värt med ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Skulle nog passa med en mobil forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Känns som forumet kommer bli oaktivt.. men kan ju testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag tycker det ska vara ett eget forum, eller iallafall dela forum med andra spel. Men jag tror svaret av Admin/Moderatorerna blir: "Om det blir tillräkligt många trådar om det så kommer det nog bli ett eget forum" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag tycker det ska vara ett eget forum, eller iallafall dela forum med andra spel.Men jag tror svaret av Admin/Moderatorerna blir: "Om det blir tillräkligt många trådar om det så kommer det nog bli ett eget forum"Och det är väl så det brukar vara? Men visst, ett forum för mobilspel hade varit fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag tycker det ska vara ett eget forum, eller iallafall dela forum med andra spel.Men jag tror svaret av Admin/Moderatorerna blir: "Om det blir tillräkligt många trådar om det så kommer det nog bli ett eget forum"Och det är väl så det brukar vara? Men visst, ett forum för mobilspel hade varit fint. Mm, ställde samma fråga en gång i tiden angående NFS, och fick samma svar, och har sett liknande trådar som har fått liknande svarMen som sagt så har jag inga problem att det delar forum med ett lite mindre aktivt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Det var en bra idé! Inte för att jag brukar spela mobilspel, men det är ju många som gör det så då borde man fixa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.