5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Angående denna tråd: http://www.fuska.se/forum/Datorbygget_Vinn...ng-t150100.html Han skrev till mig att jag inte fick skriva i hans tråd om jag inte skulle vara med, är detta tillåtet. Får till exempel en användare styra tråden och att man inte får fråga frågor om tävlingen, eller liknande som hör till tråden? Får även man förbjuda själv tex att man inte får skriva att man gillar SD, i en politisk diskussion? Tack på förhand :).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Angående denna tråd:http://www.fuska.se/forum/Datorbygget_Vinn...ng-t150100.html Han skrev till mig att jag inte fick skriva i hans tråd om jag inte skulle vara med, är detta tillåtet. Får till exempel en användare styra tråden och att man inte får fråga frågor om tävlingen, eller liknande som hör till tråden? Osäker på detta. Får även man förbjuda själv tex att man inte får skriva att man gillar SD, i en politisk diskussion?Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Tror inte det är tillåtet, borde finnas en regel för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Får även man förbjuda själv tex att man inte får skriva att man gillar SD, i en politisk diskussion?Nej. Jag själv tror nog att andra är förbjudna, men även första. Men om inte första är förbjuden blir jag förvånad också :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Har inlägger man skriver RELEVANS till tråden är alla välkomna att skriva. Andra inlägg hanteras som §3.9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Jag anser att detta har relevans till trådens ämne, http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1829094 "Har en fråga.. eftersom du endast haft denna användare i ca 16 dagar så undrar jag, har du verkligen råd att betala ut alla dessa fm?" Så alltså kan han inte förbjuda detta inlägg, det är bra. För jag hade tänkt fråga någon fråga till :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 (redigerat) Njae, tveksamt där tycker jag. Men det är ju en tolkningsfråga. Vet inte riktigt. Det tillhör ju inte trådens ämne om datorerna, men samtidigt så har det ju att göra med FM:en som ska utbetalas. Redigerat 15 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Jag anser att detta har relevans till trådens ämne, http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1829094 "Har en fråga.. eftersom du endast haft denna användare i ca 16 dagar så undrar jag, har du verkligen råd att betala ut alla dessa fm?" Så alltså kan han inte förbjuda detta inlägg, det är bra. För jag hade tänkt fråga någon fråga till :).Det inlägget hade du istället kunnat skicka i PM. Det har inte relevans med ämnets titel att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Jaså, visst går det att skicka det genom PM, självklart. Men dock så handlar det ju om en fråga om själva tävlingen, om han verkligen skulle kunna betala alla FM då han skulle utse vinnaren, eftersom hans korta tid han varit här.. Men nu ställde jag en fråga innan jag såg ditt svar, det har nog antagligen mer relevans till tråden, då det handlar om hur han kommer bedömma. Aja, vi får väl ta och se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.