popp Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 när kommer the sims2 ut jag vill hadet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Den 23 September släpps det, det vill jag ha :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vad roligt det ska bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vad roligt det ska bli! Ja, jag längtar :rolleyes: Inte för att jag är någon The Sims fantast men jag har några The Sims spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag är inte heller nån The Sims fantast men jag har alla The Sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag gillar TheSims! Jag har alla spelen! Jätte roligt! På http://www.thesims.se kan man ladda ner grejer till TheSims! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 kommer det ut på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 det sleps i england i agusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 det sleps i england i agusti vi bor inte i england?så det spelar väl ingen roll?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Jag gillar TheSims! Jag har alla spelen! Jätte roligt! På http://www.thesims.se kan man ladda ner grejer till TheSims! Det visste jag redan men jag har aldrig prövat att ladda ner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Inte jag heller.Altså,jag har inte testat laddat ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 sims2 är det någon specialare eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.