Fjeddo Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Tjena! Sitter här och kollar runt på inet och har tråkigt. Då hittade jag det här grafikkortet osm kostar 135 214kr. Vad fan ska man använda ett sånt till? ;O Ursäkta om det är en onödig tråd, men jag vill gärna veta vad man har det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 NVIDIA® QUADRO® PLEX solutions are integral to solving today's most complex, graphics and compute intensive problems. As a multi-GPU visual computing system (VCS), the Quadro Plex delivers breakthrough levels of productivity and capability, giving geophysicists, scientists, engineers, and other technical professionals the visual supercomputing power they need to tackle today's biggest challenges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 det är grafikkort till servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Okej, tack för svaren. Men behöver man verkligen ett så dyrt grafikkort till någon server? ;S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 det är inga vanliga servrar som de används till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Det fattar jag också, men typ för vilka servrar? Ursäkta om jag frågar många konstiga frågor, menmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Utveckla spel, utveckla produkter med CAD då du behöver riktigt bra kantutjämningar för en 3D vy, sen en massa annan forskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.