skatan222 Skrivet 18 December 2010 Rapport Skrivet 18 December 2010 Hej jag har gjort ganska många cs filmer men vill inte lägga ut dom på youtube om jag inte har ett snyggt intro så finns det nån där som kan hjälpa till med att göra ett intro med counter strike tema Tack på förhand Linus
Rammus Skrivet 28 December 2010 Rapport Skrivet 28 December 2010 Du får la göra ett eget, använd dig av något Adobe-program om du har tillgång till det.
Kuddie Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Skrivet 3 Januari 2011 (redigerat) Jag kan göra det. Men inte gratis, utan för FM. Priset varierar beroende på längden som introt ska vara och mängden som ska skapas. PM mig för att diskutera pris eller liknande. Redigerat 3 Januari 2011 av Damel
swagzter Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Skrivet 6 Januari 2011 Jag kan göra det. Men inte gratis, utan för FM.Priset varierar beroende på längden som introt ska vara och mängden som ska skapas. PM mig för att diskutera pris eller liknande.Dumt att sätta priset på längden, det är nämligen svårare att göra ett kort intro och få allt som behöver vara med i det. Och det är mycket skönare för tittarna med kortare intro.
Kuddie Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Skrivet 6 Januari 2011 Jag kan göra det. Men inte gratis, utan för FM.Priset varierar beroende på längden som introt ska vara och mängden som ska skapas. PM mig för att diskutera pris eller liknande.Dumt att sätta priset på längden, det är nämligen svårare att göra ett kort intro och få allt som behöver vara med i det. Och det är mycket skönare för tittarna med kortare intro. Svårt? Det är skit lätt att göra korta och snabba intron. Hahahahaha xD
swagzter Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Skrivet 6 Januari 2011 Jag kan göra det. Men inte gratis, utan för FM.Priset varierar beroende på längden som introt ska vara och mängden som ska skapas. PM mig för att diskutera pris eller liknande. Dumt att sätta priset på längden, det är nämligen svårare att göra ett kort intro och få allt som behöver vara med i det. Och det är mycket skönare för tittarna med kortare intro. Svårt? Det är skit lätt att göra korta och snabba intron. Hahahahaha xD Svårare. Betyder det nått för dig?
Kuddie Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Skrivet 9 Januari 2011 Dumt att sätta priset på längden, det är nämligen svårare att göra ett kort intro och få allt som behöver vara med i det. Och det är mycket skönare för tittarna med kortare intro.Svårt? Det är skit lätt att göra korta och snabba intron. Hahahahaha xDSvårare. Betyder det nått för dig?Nej, för att för mig är det enklare.
swagzter Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Skrivet 10 Januari 2011 Men gör ett då isåfall ist för att trycka in att du är bäst i våra hjärnor. xD
Rekommendera inlägg