Hoppa till innehåll

Snälla Gör Ej Så Här!

Gäst Frooz

Rekommendera inlägg

Gäst Frooz

Kolla reglerna här Kolla alltid det före ni statar ett ämne! ( ni måste inte men det är alltid bra ) Det är bra om ni kollar även ni är ganska gamla här på fuska.se

det är inte alla som vet reglerna hälften på fuska har säkert inte läst igenom reglerna tänk innan ni skriver!

Ni måste kolla reglerna om ni är nya! jag har sett många som är nya som pratar om hur dagen är eller kanske vill ha en avtar fast skriver det i Pc forumet! säg till dom att kolla reglerna innan dom startar nya ämnen som t.ex "vad har du för färg på dina ögon jag har blå"

Säg åt dom om dom inte lyssnar så kontakta admin! Läs mer om reglerna här kolla gärna där fast framför allt kolla reglerna!

Redigerat av R4nG5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla reglerna här Kolla alltid det före ni statar ett ämne! ( ni måste inte men det är alltid bra )

Ni måste kolla reglerna om ni är nya! jag har sett många som är nya som pratar om hur dagen är eller kanske vill ha en avtar fast skriver det i Pc forumet! säg till dom att kolla reglerna innan dom startar nya ämnen som t.ex "vad har du för färg på dina ögon jag har blå"

Säg åt dom om dom inte lyssnar så kontakta admin! Läs mer om reglerna här kolla gärna där fast framför allt kolla reglerna!

Hmm...Hur många sånna här trådar har du inte gjort ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...