Gäst Frooz Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Kolla reglerna här Kolla alltid det före ni statar ett ämne! ( ni måste inte men det är alltid bra ) Det är bra om ni kollar även ni är ganska gamla här på fuska.se det är inte alla som vet reglerna hälften på fuska har säkert inte läst igenom reglerna tänk innan ni skriver! Ni måste kolla reglerna om ni är nya! jag har sett många som är nya som pratar om hur dagen är eller kanske vill ha en avtar fast skriver det i Pc forumet! säg till dom att kolla reglerna innan dom startar nya ämnen som t.ex "vad har du för färg på dina ögon jag har blå" Säg åt dom om dom inte lyssnar så kontakta admin! Läs mer om reglerna här kolla gärna där fast framför allt kolla reglerna! Redigerat 15 Maj 2004 av R4nG5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Kolla reglerna här Kolla alltid det före ni statar ett ämne! ( ni måste inte men det är alltid bra ) Ni måste kolla reglerna om ni är nya! jag har sett många som är nya som pratar om hur dagen är eller kanske vill ha en avtar fast skriver det i Pc forumet! säg till dom att kolla reglerna innan dom startar nya ämnen som t.ex "vad har du för färg på dina ögon jag har blå" Säg åt dom om dom inte lyssnar så kontakta admin! Läs mer om reglerna här kolla gärna där fast framför allt kolla reglerna! Hmm...Hur många sånna här trådar har du inte gjort ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 en.... min första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det finns nog redan massa klistrade trådar i Fuska.se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det finns nog redan massa klistrade trådar i Fuska.se! Det finns det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 ja har inte sett så många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Måste alla veteraner säja sånt som redan är sagt? *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg