GangstaLean Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 (redigerat) Hej Jag har lite problem med msn, när jag försöker logga in står det var snäll och logga in senare eller någonting sånt, har försökt att om installera det, funkade inte. Tillslut tog jag bort skitet och försökte att installera den NYA msn, men när man trycker på det, så kommer det upp en ruta loading och så står det så hela tiden, har haft datan på nu i 3h. (Installations filen alltså) Vad ska jag göra? Har också försökt att instalera gammla versioner fast då så står det samma sak, försök att logga in senare eller vad det nu står, hjälp? Redigerat 19 December 2010 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Ladda ner en annan klient som inte är gjord av microsoft? Rekommenderar Emesene. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Vänta tills imorrn å se om de funkar då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Skapa en ny windows live profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 13 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Ladda ner en annan klient som inte är gjord av microsoft? Rekommenderar Emesene.Ska pröva med det, återkommer om det funkar, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.