OpeningTitles Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Tja, jag undrar varför min bakgrund ändrar till svart helt plötsligt. Jag har Windows 7 basic bakgrund men det ändras till svart nu har aldrig hänt förut. Det hände så en gång efter jag spelade Left 4 dead 2 (Steam) Men det kan inte bero på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 (redigerat) Har ditt windows upptäckts som oäkta så ändras bakgrunden till svart varje kvart eller 5'e minut eller något sånt. Redigerat 19 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Ja.. jag har installerat photoshop 7 från en cd av min pappas kompis men sen en dag senare efter jag hade installerat det så kom det upp: Du har installerat ett falskt programvara. blablabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Tror inte det har något med photoshop att göra i alla fall, photoshop är ju adobe så vitt jag vet. Har du piratwindows? I så fall stäng av automatiska uppdateringar nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Det senaste jag installerade var photoshop.. Men det är min mammas dator och hon fick den av brorsan, brorsan hade den innan och nu gav han den till mamma och jag får spela på datorn. Det som stör mig när jag brukar spela att det kommer upp: Det här är inte äkta Windows) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 (redigerat) Spelar ingen roll vad du installerade senast, det är ditt windows som upptäckts vara oäkta. Redigerat 19 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 (redigerat) Okej tack! :) Ska se om det blir svart imorgon när jag stänger av datorn. Redigerat 19 December 2010 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 De lär finnas kvar, mer avancerat än så att bli av med det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 De lär finnas kvar, mer avancerat än så att bli av med det där..det är inte alls svårt att ta bort det, men det är §3.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 (redigerat) Har raderat Photoshop eftersom jag inte kunde hitta ''avinstallera''. Jag är inte så van vid Windows 7 startmenyn :D Btw, när jag startade datan blev skärmen svart, men innan det kom det upp nåt är det stod: Din aktiveringsperiod har förlöpt. (Alternativ) ->Aktivera nu. ->Fråga igen senare. [Avbryt] Tryckte på avbryt eftersom det är inget vet om. Redigerat 20 December 2010 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 (redigerat) Skriver som jag gjorde förut: Ditt windows är antingen inte äkta (och har upptäckts) eller så har du inte aktiverat det ännu. Glöm photoshop, det är bara windows det handlar om. Redigerat 20 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Mm, ok ska fråga min brorsa om jag ska aktivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.