GangstaLean Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Hej! Jag vill ställa några frågor: 1. Om jag vill börja spela Cataclysm, måste jag då köpa alla "Delarna"? 2.Vilka delar finns det? 3.Måste jag installera alla för att köra Cataclysm? :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Jag antar att du menar expansionerna när du säger "delarna" Ja du måste ha köpt alla Det finns Originalet som bara kallas "World of Warcraft" sen, expantionerna "The Burning Crusade" och "Wrath of the Lich King" som du behöver ha för att kunna använda dig av Cataclysm. Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Jag antar att du menar expansionerna när du säger "delarna"Ja du måste ha köpt allaDet finns Originalet som bara kallas "World of Warcraft" sen, expantionerna "The Burning Crusade" och "Wrath of the Lich King" som du behöver ha för att kunna använda dig av Cataclysm.Ja.Ok tack för allt, har några frågor till: 1.vilken är Max leveln på cataclysm?2. Hur lång tid tar det och bli Max level om man spelar varje dag 2h?3. Hur mycket kostar alla expansionerna med WoW?Och sista: hur mycket kostar en månad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Jag antar att du menar expansionerna när du säger "delarna"Ja du måste ha köpt allaDet finns Originalet som bara kallas "World of Warcraft" sen, expantionerna "The Burning Crusade" och "Wrath of the Lich King" som du behöver ha för att kunna använda dig av Cataclysm.Ja.Ok tack för allt, har några frågor till: 1.vilken är Max leveln på cataclysm?2. Hur lång tid tar det och bli Max level om man spelar varje dag 2h?3. Hur mycket kostar alla expansionerna med WoW?Och sista: hur mycket kostar en månad? 1: 852: Jadu, beror helt på skills och ork.3: På blizzards hemsida kostar det WoW:EUR 14,99 TBC: EUR 14,99 Wotlk:EUR 34,99Cataclysm: EUR 34,994: En månad kostar 112kr om man betalar med kort på blizzards hemsida har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 2. Hur lång tid tar det och bli Max level om man spelar varje dag 2h?Det är otroligt varierande, nuförtiden kan jag köra 1-80 på en vecka, medans 1-70 tog mig fyra månader på min första char. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Är du lat, så följer du det Caapcow länkade, överpris för ej fysisk vara. Annars köper du http://www.webhallen.com/spel/pc/79247-wor...aft-battlechest. Ingår WoW classic och Wow The Burning Crusade, nu är vi på 139kr. http://www.webhallen.com/spel/pc/78061-wor...f_the_lich_king Det är Wrath of the Lich King, nu är vi på 308kr, vi är ett steg ifrån sista steget. http://www.webhallen.com/spel/pc/101826-wo...nsion-cataclysm Nu har du allt komplett för att upptäcka spelet fullt ut! Allt går på 567kr tillsamans. Sen måste du följa en månadskostnad förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 (redigerat) Okej tack allihopa, men hur mycket gb kommer allt ta ungefär tillsammans? Redigerat 21 December 2010 av GangstaLean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 (redigerat) GB? Edit: Aha, gigabyte. Ska kolla min mapp som dessutom har 50+ addons. 23.5 GB Redigerat 21 December 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Tror de sänkt priset ganska rejält om du köper från Blizzard Store på alla tidigare expansioner. Downloadtiden varierar beroende på vilken hastighet ditt bredband har. Nedladdningen med patchning tror jag ligger på 40gb eller högre (har ingen koll just nu). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Tror de sänkt priset ganska rejält om du köper från Blizzard Store på alla tidigare expansioner. Downloadtiden varierar beroende på vilken hastighet ditt bredband har. Nedladdningen med patchning tror jag ligger på 40gb eller högre (har ingen koll just nu).Fortfarande samma priser.. De blir antagligen ovänner med fysiska butiker om de priskrigar med dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Tror de sänkt priset ganska rejält om du köper från Blizzard Store på alla tidigare expansioner. Downloadtiden varierar beroende på vilken hastighet ditt bredband har. Nedladdningen med patchning tror jag ligger på 40gb eller högre (har ingen koll just nu).Fortfarande samma priser.. De blir antagligen ovänner med fysiska butiker om de priskrigar med dem. True true... Men stod iaf något om att de sänkt priserna i launchern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Har sett någon dag sen när jag var i gamestop: WoW+Alla WoW expansionerna (Med cataclysm) 599kr tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg